Skip to content

DEADLINES
Senest 1.12: Du ansøger om at deltage og sender kort tekst om dig selv og dine værker samt nogle fotos.
Senest 15.1: Du får besked, om du er udvalgt til at deltage samt info om, hvilke materialer (tekst og billeder), du skal sende til katalog, hjemmeside osv.
Senest 1.2: Du indbetaler 1.200 KR. til dækning af festivalens udgifter (tryksager, hjemmeside, SoMe, musik, materialer, teknik osv.).

HJEMMESIDE OG KATALOG
Deadline 1.2:
Du indsender:
– Dine kontaktinfo
– Kort tekst om dig/dine værker
– 1 stort værkfoto
– 4 små værkfotos
– 1 portræt af dig

Februar-marts: Din præsentationsside til hjemmesiden bliver designet og linket fra Kunstfestivalens Facebook. Hold øje med hjemmesiden/Facebook for eventuelle fejl i din præsentation, og meld tilbage hurtigst muligt. Del meget gerne online, så info om Kunstfestivalen kommer så bredt ud som muligt.

Workshops: Deadline 1.4: Du indsender kort tekst med info om indhold, tid, sted, pris, deltagerforudsætninger og et workshopbillede, hvis du ønsker at afholde en eller flere workshops.

1.3: Ved framelding efter d. 1 marts refunderes dit deltagergebyr ikke. 

April-juni: Din præsentationsside samt evt. præsentation af workshop i kataloget bliver designet, og du modtager korrektur. Hold øje med din mail for eventuelle fejl i din præsentation, og meld tilbage hurtigst muligt.

Juni: Kataloget sendes til tryk og lægges på hjemmesiden.

Uge 29, søndag: Der holdes intromøde, udstillingslokalerne ryddes og rengøres (hvis det er nødvendigt) af alle kunstnerne, og udstillingerne sættes op. Detaljeret info om udstillingsstederne kommer i løbet af foråret.

Uge 30, mandag: Fernisering kl. 11-13 og udstillingerne åbner kl. 14.

Uge 30, mandag-fredag: Udstillingerne er åbne og skal passes af alle kunstnerne på skift. Udstillingerne bliver hængende til fredag kl. 17, inden de må tages ned, og lokalerne ryddes.

Efter festivalugen sendes evalueringsskemaer ud. Svar gerne grundigt, så vi kan gøre næste Kunstfestival endnu bedre!

Back To Top