DEADLINES
Senest 1.12: Du ansøger om at deltage og sender kort tekst om dig selv og dine værker samt nogle fotos.
Senest 15.1: Du får besked, om du er udvalgt til at deltage samt info om, hvilke materialer (tekst og billeder), du skal sende til katalog, hjemmeside osv.
Senest 1.2: Du indbetaler 1.200 KR. til dækning af festivalens udgifter (tryksager, hjemmeside, SoMe, musik, materialer, teknik osv.).
HJEMMESIDE OG KATALOG
Deadline 1.2:
Du indsender:
– Dine kontaktinfo
– Kort tekst om dig/dine værker
– 1 stort værkfoto
– 4 små værkfotos
– 1 portræt af dig
Februar-marts: Din præsentationsside til hjemmesiden bliver designet og linket fra Kunstfestivalens Facebook. Hold øje med hjemmesiden/Facebook for eventuelle fejl i din præsentation, og meld tilbage hurtigst muligt. Del meget gerne online, så info om Kunstfestivalen kommer så bredt ud som muligt.
Workshops: Deadline 1.4: Du indsender kort tekst med info om indhold, tid, sted, pris, deltagerforudsætninger og et workshopbillede, hvis du ønsker at afholde en eller flere workshops.
1.3: Ved framelding efter d. 1 marts refunderes dit deltagergebyr ikke.
April-juni: Din præsentationsside samt evt. præsentation af workshop i kataloget bliver designet, og du modtager korrektur. Hold øje med din mail for eventuelle fejl i din præsentation, og meld tilbage hurtigst muligt.
Juni: Kataloget sendes til tryk og lægges på hjemmesiden.
Uge 29, søndag: Der holdes intromøde, udstillingslokalerne ryddes og rengøres (hvis det er nødvendigt) af alle kunstnerne, og udstillingerne sættes op sammen. Detaljeret info om udstillingsstederne kommer i løbet af foråret.
Uge 30, mandag: Fernisering kl. 11-13 og udstillingerne åbner kl. 14.
Uge 30, mandag-fredag: Udstillingerne er åbne og skal passes af alle kunstnerne på skift. Udstillingerne skal blive hængende til fredag kl. 17, inden de må tages ned, og lokalerne leveres tilbage i pæn stand.
Efter festivalugen sendes evalueringsskemaer ud. Svar gerne grundigt, så vi kan gøre næste Kunstfestival endnu bedre!